FAQ – ČASTO KLADENÉ OTÁZKY:

1. Pre koľko ľudí minimálne môže byť realizovaný zájazd?

Prepravu osôb poskytujeme už od skupín šiestich osôb.

2. Sú v cene zahrnuté všetky cestovné poplatky (mýtne atď)?

Samozrejme, v každej ponuke-kalkulácii našej autobusovej dopravy sú zahrnuté mýtne, dialničné, poistné a iné poplatky.

3. Ponúkate občerstvenie v autobusoch?

Kávovar a minibar je súčasťou autobusov. Občerstvenie však ponúkame len na väčšie vzdialenosti. Na prianie Vám radi zaistíme sendviče.

4. Je možné do Vášho autobusu umiestniť detskú autosedačku?

Áno, radi Vám ju aj požičiame.

5. Poskytujete servis pre osoby telesne postihnuté a vozíčkarov?

Bohužiaľ žiadny z našich autobusov nie je vybavený plošinou pre vozíčkarov.

6. Zaisťujete ubytovanie alebo reštauračné stravovanie aj v iných destináciach?

Klientom sme schopní zaistiť behom cestovania ubytovanie v hoteloch, zastávky v reštauráciách, kultúrny a turistický program a ďalšie súvisiace služby podľa individuálnej požiadavky.

7. Je k dispozícii sprievodca – tlmočník?

Tlmočníka a prekladateľa Vám radi zabezpečíme na transfery a dlhodobé cestovanie. Autobusy sú vybavené mikrofónmi.

8. Sú autobusy majetkom spoločnosti?

Áno, všetky autobusy a vozidlá sú majetkom spoločnosti.

9. Máte vozidlá poistené proti krádeži batožiny a havárie?

Áno, vozidlá sú poistené.

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, kontaktujte nás e-mailom alebo telefonicky.
PM TRANS
Preprava osôb. Cestovanie prvou triedou.